niedziela, 22 listopada 2009

I'll Never Again Marry

Londyn, 20 listopada: dwóch nieudanych małżeństw i Heather Mills ma potwierdzone "nigdy", aby spróbować ponownie.

38-letnia była modelka ogłosiła, nigdy nie wyjdzie za mąż ponownie po jej rozwodzie z Sir Paul McCartney.

Młyn był rzekomo o romans z jej osobisty trener Ben Amigoni, ale powiedziała, że program TV US plotki dotyczące tego są "całkowicie gotowe", jak jej nie ma "Lover" w chwili obecnej.

"Jestem dobrą matką, jestem dobrym człowiekiem. Zakochałem się w prawym rozumem. Zakochałem się bezwarunkowo," Daily Mail cytowany niej tak, jak mówisz.

"Nie mam kochanki. W chwili obecnej jestem koncentrując się na moją córkę. It's totally wykonane!" dodała.

Zapytany, czy ona kiedykolwiek ponownie ożenić, ona powiedziała: "Nigdy."

Ona odmawia propozycji była Gold Digger, mówiąc: "Osiemdziesiąt pięć procent moich dochodów idzie do mojej miłości. Gold Digger słowo nie wychodzi z tego. Gdybym był Gold Digger, chciałbym mieć dużo pieniędzy moje konto bankowe ... Chciałbym być warta miliony. (ANI)

Zanim ożenić: A Guide to Successful ponownego małżeństwa

Dette skj�rtet er for kort til � Fly