wtorek, 19 stycznia 2010

Jak się poruszać World Of Randki


Podczas spaceru na terenie kampusu, jestem pewien, widzieliście chłopaki trąbienie i wrzeszczy na dziewczyny. Albo, jeśli iść do baru i kobiet, jestem pewien, w pewnym momencie byłeś chwycił i po omacku, a biorąc pod uwagę kiepski line pickup w stylu: "nie boli ... gdy spadł z nieba? "

Yeah, I've gotten że poprzedni.

Wielu ludzi poświęca randki online strzału. Czy to działa? Mam przyjaciół, którzy przysięgają na to. Mój współlokator na przykład, został ze swoim chłopakiem, który poznała za pośrednictwem internetu przez około rok.

Faceci mówią kobiety zbyt duże ciśnienie na nich i czują potrzebę być doskonały, albo ktoś ich nie ma. Według Bryan Brombley, senior, mężczyźni są głupi, seksualne istot zdjęcie kobiety nago w ciągu pierwszych kilku minut od ich spełnienia. "Choć Brombley jest obecnie jednym, był w jakiś szalony relacje kontroli.

Dziewczęta nie są jedynymi, którzy mają do czynienia ze zbyt zazdrosny znaczący inni. Byłem świadkiem moich przyjaciółek jest zbyt zazdrosny i kontroli, starając się matki do swoich chłopaków, mówiąc im, co mają zamiar zrobić. Ostatni raz sprawdzone, te dziewczyny są zbyt młodzi, aby się matki do swoich chłopaków.

Brombley mówi dziewcząt potrzebę podjęcia inicjatywy czasem i proszą facetów raz na jakiś czas. Chce dziewcząt, aby być uczciwym z nim. Jeżeli nie jesteś zainteresowany, powiedz facet nie jesteśmy zainteresowani. Nienawidzi muszą być z jednej zawsze wszczęciu dat; chce zbliżyć się do niego dziewczyny.

Mike Herman, junior, powiedział: "I wear my heart on my sleeve, a ja jestem mama chłopca. Największych narzekać on z płcią przeciwną jest poczucie humoru ma, że niektóre dziewczyny nie dostać, co rani ich uczucia.

On myśli, że faceci są bardziej logiczne myślenie, a dziewczynki są bardziej emocjonalne myślicieli.

Inne kwestie, według uczniów, to dziewczyny z problemów rodzinnych, dziewczyny partii i dziewcząt, które nie biorą uczucia innych "pod uwagę.

Candace Green, student pierwszego roku, ma kolka z chłopakami, którzy są zbyt do przodu. Jest jeden, ale nie może stać, kiedy został poproszony przez losowo faceci nigdy nie jest spełniony, jeżeli jest ona dziewicą. Ona nie rozumie, dlaczego guys think it is okay dotknąć jej, jeśli nie spotkałem wcześniej.

Problem z randki nie kończy się, gdy zauważysz, że ktoś specjalny, albo. Ashley Hughes, student pierwszego roku, jest chętnie podejmowane, ale nadal ma problemy. Ona i jej chłopak czynienia z blisko stałej walki o władzę. Ona ma problemy z innych facetów uderzając w nią i nie troszcząc się, jeśli ona ma chłopaka. Czuje się jak faceci traktują ją jak kawałek mięsa lub obiektu.

Mogę odnosić się Hughes. Ja niedawno jednego i staram randki online już teraz, ale nie mieli dużo szczęścia. Z jakiegoś powodu nie jestem w facetów, którzy są we mnie.

Nie lubię przylegający rodzaje i typy, które pracują przez cały czas. Myślę, że potrzeba co każdy chce: ktoś, kto może po prostu "dostać" im. Ktoś się śmiać z. Ktoś się żarty z wewnątrz. Ktoś przyjaciół nie gardzi.

Trust me, I have been there and done that.