sobota, 15 maja 2010

â € śThe dziesięciu najbardziej niebezpiecznych błędy prawdopodobnie Dodać do Z Kobiety


BŁĄD # 1: zbyt wiele â € œNice Guya €

Czy zauważyłeś, że nigdy naprawdę atrakcyjne kobiety wydają się być przyciągane "nice" faceci?

Oczywiście są.

Tak jak ja, Jestem pewien, że miałem atrakcyjne koleżanki, które zawsze wydawało się datą "szarpnięcia" ... ale z jakiegoś powodu nigdy nie były romantycznie zainteresowanych.

Co tu się dzieje?

To faktycznie bardzo proste ...

Kobiety nie opierać swoje decyzje na temat ludzi "nice" facet jest. Oni wybierać ludzi robią, ponieważ czują się potężnym atrakcje LEVEL GUT dla nich.

I wiecie co?

Było miło, nie czyni FEEL kobieta, że potężne atrakcje.

I było miło nie czyni WYBIERZ kobieta Ciebie.

Zdaję sobie sprawę, że nie miałoby to wiele sensie logicznym, a to trudna do zaakceptowania ... ale to przesada.

Do zaakceptowania tego faktu i zaczniemy działać na to, byś miał nie mieć powodzenie u kobiet, które chcesz.

BŁĄD # 2: Próba â € œConvince jej Like You "

Co zrobić, gdy większość facetów spotykają kobietę, że bardzo podoba ... ale tylko notinterested?

Prawo! Starają się "przekonać" kobieta czuje się inaczej.

Otóż mam wiadomość dla Ciebie ... Nigdy nie zmienić sposób kobieta "czuje", jeśli chodzi o atrakcje!

Nigdy, nigdy, nigdy.

Nie można przekonać kobiety czuć inaczej o tobie z "logiki i rozumowania".

Pomyśl o tym.

Jeśli kobieta nie "czuję" dla ciebie, jak na świecie nie można się spodziewać zmiany tego uczucia poprzez "rozsądne" z nią?

Ale wszyscy to zrobić.

Gdy kobieta po prostu nie jest zainteresowany, to proszę, powoływać się, gonić i starań, aby zmienić swój umysł.

Zły pomysł. One nigdy nie będą działać.

BŁĄD # 3: Szukam jej do zatwierdzenia lub zezwolenia

W pragnienie proszę kobiety (co błędnie przekonani, że ich tak jak my), nas faceci zawsze robi rzeczy, aby kobiety "zatwierdzenia" lub "uprawnienia".

Inny straszny pomysł.

Kobiet nigdy nie przyciągnęły do typów ludzi, którzy całują się do nich ... EVER.

Nie zrozumcie mnie źle tutaj.

Nie masz w leczeniu kobiet źle dla nich jak ty.

Ale jeśli myślisz, że traktowanie kobiety i oznacza "zawsze uzyskanie jej zgody i zgody na rzeczy", to jesteś w błędzie.

Nigdy nie uda, szukając akceptacji. Kobiety faktycznie denerwują ludzie, którzy nastają na ich zatwierdzenie.

Wątpliwości co do mnie? Wystarczy zapytać jakiegokolwiek atrakcyjną kobietę, jeśli faceci Wussy którzy ją ścigać się i chce jej drażnić zatwierdzenia jej ...

BŁĄD # 4: Próba € â € œBuyâ swoje uczucie z jedzeniem i prezenty

Ile razy zdarzyło ci się wziąć kobietę na dobrą kolację, kupił jej kwiaty i prezenty, i miała REJECT za kogoś, kto nie traktuje jej nawet w połowie tak dobrze jak to było?

Jeśli jesteś podobny do mnie, to miałem się zdarzyć LOT.

No wiecie co?

To naturalne, kiedy to nastąpi ...

Tak, powiedziałem naturalne.

Po wykonaniu tych rzeczy, należy wysłać jasny sygnał:

"Nie sądzę, będziesz jak ja za to kim jestem, więc będę próbować kupić uwagi i uczucia.

Twoje dobre intencje zwykle natknąć się na kobiety, jak nadmierna rekompensata za brak bezpieczeństwa, i słabe próby manipulacji. Tak, powiedziałem, że kobiety to za manipulację.

BŁĄD # 5: Udostępnianie â € œHow You Feelâ € zbyt wcześnie w relacji ze swoją

Kolejny duży i niefortunna pomyłka, że większość mężczyźni z kobietami jest dzielenie jak "czuć się" zbyt wcześnie.

Atrakcyjne kobiety są rzadkie.

I oni dostać dużo uwagi od mężczyzn.

Większość ludzi nie uświadamia sobie tego, ale atrakcyjne kobiety są zbliżył się w ten czy inny sposób ALL

Atrakcyjna kobieta zbliżyła się często kilka razy dziennie przez ludzi, którzy są tym zainteresowani. To przekłada się na dziesiątki razy w tygodniu, a często setki razy na miesiąc.

I wiecie co?

Atrakcyjne kobiety zazwyczaj dnia wielu mężczyzn.

To prawda. Posiadają doświadczenie.

Wiedzą, czego się spodziewać.

I jedna rzecz, która okazuje atrakcyjne kobiety off i wysyła jej ucieka szybciej niż czegokolwiek jest facet, który zaczyna się mówiąc: "Wiesz, ja naprawdę tak jak ty" po jednym lub dwóch dniach.

Jest to sygnał dla kobiety, że jesteś tak samo jak wszystkich innych facetów, którzy wchodzą na jej zbyt szybko ... i nie może kontrolować siebie.

Nie rób tego. Przechylić się do tyłu. Proszę się odprężyć.

Istnieje dużo lepszy sposób ...

BŁĄD # 6: Nie € â € œGettingâ Jak atrakcje Works dla kobiet

Kobiety bardzo różnią się od mężczyzn, jeśli chodzi o atrakcje.

Należy zaakceptować ten fakt, i sobie z tym poradzić.

Kiedy człowiek widzi piękną, młodą, seksowną kobietą, natychmiast czuje pociągu seksualnego.

Ale robi to samo stosuje się do kobiet?

Czy kobiety czują pociągu seksualnego do mężczyzn, oparty głównie na wygląd? Lub coś innego chodzi?

Cóż, po studiach na ten temat od ponad pięciu pełnych lat, mogę powiedzieć, że kobiety zwykle mają swoje "mechanizmów przyciągania" wywołany przez inne rzeczy niż wygląd.

Czy zauważyłeś, że pojawi się dużo więcej ludzi średnio i mało atrakcyjne z pięknymi kobietami niż odwrotnie?

Pomyśl o tym.

Kobiety są bardziej przyciągani do pewnych cech u mężczyzn ... i są one przyciągać sposób człowiek sprawia, że czują się od nich oczekuje w spokoju.

Jeśli wiesz, jak używać języka ciała i komunikacji poprawnie, możesz zrobić kobiety czują tego samego rodzaju potężnych pociągu seksualnego do Ciebie, że czujesz, gdy widzisz hot, sexy młoda kobieta.

Ale to nie przypadek. Musisz nauczyć się, jak to zrobić.

I facet z nich może dowiedzieć się, jak ...

BŁĄD # 7: Myślisz, że ma pieniądze i wygląda

Jednym z najczęstszych błędów, które facetów daje się zrobić, zanim rozpoczął już nawet zdobyć ... ponieważ uważam, że atrakcyjne kobiety interesują tylko mężczyzn, którzy wygląd i pieniądze ... lub faceci, którzy pewnej wysokości ... lub faceci, którzy w określonym wieku.

I na pewno jest kilka kobiet, które interesuje tylko tych rzeczy.

Ale większość kobiet jest bardziej interesuje osobowość człowieka niż jego portfela lub jego wyglądu.

Są to cechy osobowości, które przyciągają mężczyzn jak magnes ...

A jeśli uczą się, czym są i jak z nich korzystać, możesz być jednym z tych facetów.

NIE trzeba "załatwić" dla kobiety tylko dlatego, że nie jesteś bogaty, wysoki, przystojny lub.

Chciałbym powiedzieć, to jeszcze raz: Jeśli wiesz, jak używać języka ciała i komunikacji poprawnie, możesz czuć się kobiet tego samego rodzaju potężnych pociągu seksualnego do Ciebie, że czujesz, gdy widzisz hot, sexy młoda kobieta.

BŁĄD # 8: rozdaje się Twoje Power To Kobiet

Wspomniałem wcześniej, że jest to błąd na spojrzenie kobiety do zatwierdzenia lub zgody.

No cóż, kolejne podobne taktyka, że wielu facetów wykorzystanie rozdaje ich mocy, aby kobiety.

Powiedział inaczej, faceci próbują kobiet jak je robi, co kobieta chce.

Innym złym pomysłem ...

Kobiet nigdy nie są przyciągani do ludzi, że mogą chodzić na całym ... Kobiet nie jest zainteresowana Wussies!

BŁĄD # 9: nie wiedząc dokładnie, co robić w każdym rodzaju sytuacji kobiet

Teraz mam zamiar uderzy w twój umysł ...

Kobieta zawsze wie, co myślisz.

Kobiety są około dziesięć razy wyższe niż mężczyzn w języku czytania ciała. To dziesięć razy.

Wiem, to może być trudno w to uwierzyć. Ale na przykład, jeśli jesteś na randce z kobietą i chcesz ją pocałować, ona to wie.

A jeśli nie wiesz dokładnie, co robić i jak dokładnie ją pocałować, a ty po prostu siedzieć patrząc na nią i denerwować, że nie pomoże!

I to odnosi się do wszystkich aspektów kobiet i celownik ...

Zbliża się do kobiety, zaczyna jej numer, prosząc ją, całując ją, coraz fizycznej ... wszystko.

Jeśli nie wiesz, co zrobić w każdej sytuacji, prawdopodobnie przykręcić ... i stracić wszystko.

I wiesz o tym.

Jest niezwykle ważne, że wiesz dokładnie, jak przejść z jednego etapu do następnego z kobietą ... od pierwszego spotkania, aż do sypialni.

BŁĄD # 10: Nie szukać pomocy

To jest największy błąd wszystkich.

Jest to błąd, który utrzymuje większość ludzi nigdy z tego rodzaju powodzenie u kobiet, że naprawdę chcą.

Wiem, faceci nie lubią się wzajemnie szukać słabych lub bezradną. Nie podoba nam się prosić o pomoc.

Hej, byłem tam sam.

Pozwól mi powiedzieć trochę o mnie i jak zorientowali się, jak osiągnąć sukces z kobietami ...

Około pięć lat temu zostałem dość, że nie wiedziałem, jak podejść, spotkać i uzyskać daty z kobietami, że jestem przyciągać.

To frustracji, do diabła ze mnie.

Pewnej nocy byłem z przyjacielem, i zobaczyłam kobietę chciałem zapytać się, ale po prostu nie mogłem wstać im odwagi, aby to zrobić. Pamiętam tę noc ... bezpośrednio na miejscu podjąłem decyzję, aby uczynić wszystko, co trzeba było, aby dowiedzieć się jak osiągnąć sukces z kobietami i randek.

Cóż, po ciężkiej pracy i próbuje wszelkiego rodzaju szalone rzeczy, ale w końcu zorientowali się to wszystko.

Mogę teraz tylko o podejście każda kobieta, jej numer i uzyskać prawie natychmiast. Mam dnia modeli, ja z dnia aktorki, a ja z dnia miły, normalny, regularny, jak również dziewcząt.

To było bardzo satysfakcjonujące doświadczenie. I już nie czują, że są chore, niebezpieczne uczucie ... jak nie wiem jak zaspokoić kobiety ... a mógłbym zakończyć w spokoju.

Wiem, że zawsze i wszędzie, mogę wyjść i spotkać atrakcyjne kobiety.

I będę mówić do was wkrótce.

Twój przyjaciel,
David D'Angelo

Utilfreds klient sues dating tjeneste