czwartek, 24 czerwca 2010

The Incredible Story Zdjęcia ślubne


Gdy ich fotografa aparat został skradziony wkrótce po wymianie śluby, Karen i Tory Nordlinder że nigdy nie mają pamiątki ich ślubu.

W tym tygodniu, że dostałem miłą niespodziankę, gdy aparat znalazł się w zabudowanym terenie w pobliżu jeziora, w rok po zniknął.

Wiele właściciela, Leslie Mason, powiedział, że jej syn wycinanie drzew i dostrzegłem aparat. Wewnątrz było dane kontaktowe fotograf, Charles Boesen, Mason powiedział.

Kiedy dostałem ją z powrotem, Boesen podłączony aparatu kartę pamięci do swojego komputera i pojawił się tam zdjęcia.

"Moja reakcja, prawie krzyczał:" Boesen powiedział. "Myślę, że to panna młoda będzie tak szczęśliwa, kiedy dowiaduje się".

"Nie wiadomo, jak długo, że aparat był tu", powiedział. "Co to jest niesamowite jak te zdjęcia przetrwały elementy _ deszczu, śniegu, mrozu, tuż obok jeziora."

Karen Nordlinder powiedziała, że nie mógł wyrazić, jak szczęśliwa była, aby zobaczyć zdjęcia.

"My po prostu myśli," No cóż, mamy nasze wspomnienia ", powiedziała. "To jest tylko coś, czego nigdy nie myślałam, że zobaczymy. Ever".

Copyright 2007 Associated Press.