sobota, 16 lipca 2011

iWould Promises Odrzucenie-Free Romance


Katherine Bindley

Facebook od dawna jest narzędzie do testowania romantycznej wód z cyklu będzie coś w stylu: wysłać zaproszenie, można uzyskać dostęp do profilu, a następnie można łodygi.

Flat Out prosząc kogoś, jeśli jesteś zainteresowany to nie wszystko, konieczne, kiedy można zebrać tyle za pośrednictwem witryny naturalnych konstrukcji. Możesz oglądać zadurzenie stan cywilny, overanalyze języka ciała ich zdjęcia dowody na znaczne innych, a następnie wysłać pozornie bez wysiłku wiadomość, że rzeczywiście miała dwie godziny, aby komponować.

Dodając do tego prawdziwy toe-spadki Facebook dating jest nowa aplikacja o nazwie iWould, zmiażdżyć listy życzeń w rodzaju zainicjowaną przez Columbia University MBA absolwentów Jon Budish, 28 i Tariq Chaudhri, 27.

Aplikacja pozwala przejść przez listy znajomych i wybrać od jednego do dziesięciu osób zainteresuje Cię w romantycznie. Stosowanie odsyłaczy listy z tych znajomych również za pomocą aplikacji. Jeśli ktoś wybrany można umieścić na swojej liście, będziesz jak dostać zawiadomienie o meczu.

"Staramy się pomóc ludziom połączyć się z kimś masz kłopoty z podłączeniem, ktoś w twoim życiu," Mr Budish powiedział. Twierdził, a jak na ironię, że począwszy od relacji z kimś, może być trudne, jeśli rodzaj już znamy: "Czasami to jest najtrudniejsza część randki."

Aplikacja ma na celu wykluczenie możliwości odrzucenia z zastrzeżeniem, że jeśli interes nie jest wzajemne, twój zmiażdżyć nigdy nie dowiemy: Listy są poufne dla użytkowników. Pobieranie lub "lubienie" to aplikacja jest jednak publiczne, więc Twoi znajomi będą wiedzieć używasz iWould.

Choć aplikacja jest otwarta dla każdego, na Facebook, jego zespół jest kierowanie działań marketingowych do ośmiu uczelni, w tym Cornell, Duke i Kolumbii. Pan Budish, który kiedyś pracował na Facebook, powiedział powoli rolecie jest częścią jego strategii. Obecnie aplikacja ma ponad 3000 użytkowników miesięcznie i jest odpowiedzialny za 163 meczach. Niedawno firma otrzymała wyceny 750.000 dolarów od prywatnego inwestora.

Randki aplikacji opartych miały na niezliczonych powtórzeń w platform społecznych mediów niedawno, a oni okazało dość popularny. W lutym, break-up aplikacji powiadamiania użytkowników o zmianach w ciasnej stan relacji zdobyte 3.600.000 użytkowników w mniej niż tydzień przed zamknął się w dół, ponieważ Facebook zautomatyzowany system kontroli rzekomo za to spamlike.

Randkowym Zoosk rozpoczął jako aplikacji Facebook i zobaczył, 5 mln niepowtarzalnych użytkowników w grudniu ubiegłego roku, według ComScore. I Serce @ FirstTweet, rozpoczętego w styczniu, mecze użytkowników na podstawie informacji dostarczają ludzi w odpowiedzi na pytania na Twitterze.

iWould nadzieję odróżniać się od innych poprzez mecze zdarzają się tylko z tymi na liście znajomych. Online dating przemysłu konsultant David Evans aplikacja wydaje się oferować nowy punkt widzenia.

"To ciekawy podjąć; lubię podwójnie ślepej próby sytuacji", powiedział.

Mimo to, Pan Evans Przewiduje się, że iWould zmierzy się z tymi samymi wyzwaniami, jak inne aplikacje, randki, w tym koszty reklamy, jeśli aplikacja nie rozprzestrzenił się wystarczająco dużo ludzi na własną rękę, a jeden hit-wonder pułapki.

"Używać go raz lub dwa razy i nigdy nie wrócić do niej ponownie", powiedział. "Co to będzie zrobić, aby utrzymać zaangażowanie?"

Dla iWould się przydatne w pierwszej kolejności, pomysł musi złapać na z przyjaciółmi. Jeśli nie używasz, nie ma szans w meczu. Z drugiej strony, jeśli przyjaciele byli z niego korzystać i utrzymywać obracanie ludzi poprzez ich listy, aby dowiedzieć się każdego, kto interesuje się nimi, że będą eliminując część aplikacji odwołania.

Pan Budish powiedział, że są opóźnienia w celu zapobieżenia pokonując systemu (to również, dlaczego lista jest ograniczona do dziesięciu osób).

"Chcieliśmy, aby dopasować coś znaczyć", powiedział, dodając, że w przeciwnym razie "Mógłbym zrobić listę 500 dziewcząt. I oczywiście nie jestem zainteresowany wszystkich 500 ".