wtorek, 25 października 2011

Jak sfinalizować sprzedaż 95% czasu


Dziś mam zamiar podzielić się z wami najbardziej udanych i skuteczna metoda znalazłem dla "zamykania sprzedaży" i się, że wspaniałą dziewczyną iść z tobą.

Co mam zamiar podzielić się z wami jest "How To" nie tylko filozofię. I dziecko nie ty, co mam zamiar podzielić się z wami jest tak potężny, że nie tylko mnie dwa razy w ciągu ostatnich 6 lat.

Najpierw jednak, tutaj jest prawdziwa historia, w jaki sposób odkryłem sekret ten ...

Całe moje życie, byłem zaangażowany w sprzedaż i marketing, a sądząc z wyników, jestem dobry w tym co robię.

Kiedy miałem 18 lat, byłem w pracy to czego normalnie nie ... pracy i stara się dokonać sprzedaży. Wtedy byłem bardzo pewny siebie, ale niewiarygodnie naiwny. (I rzeczywiście udał się na randkę, a dziewczyna była tarcie jej nóg i ud w całej kopalni podczas jedzenia kolacji, i zastanawiałem się, czy miała to grzybica ... niewiarygodne.)

W każdym razie, było to 28-letni, drop-dead gorgeous dziewczyny, która zwykle pracuje w innym mieście, i który pracował tego dnia z nami. Wszyscy faceci byli szum wokół niej jak muchy wokół bzdura, i dla tej sprawy, więc był I.

Wieczór się zbliża, a ja byłem coraz głodny. Pomyślałem, że musi być głodny również, ponieważ żaden z nas nie miał nic do jedzenia przez jakiś czas. Tak, rozmawiałem z nią, powiedziałem jej: "Jestem głodny, i jak zgaduję tak jesteś. Chcesz iść na obiad, lub chcesz, żebym coś do jedzenia."

Ponieważ byłem tak naiwny, naprawdę myślał, że prosząc Ją, aby jeść, nie prosząc ją na randkę.

Jednak, wzięła go oznacza, że ​​prosiłem ją, (które na pewno nie zamierza polemizować z jej temat). Potem zwrócił się do mnie i powiedział: "Wiesz, lubię sposób, w jaki zapytał mnie. I nie sądzę, by ktokolwiek kiedykolwiek zapytał mnie w ten sposób. Zamiast pytać, czy nie chciałam jeść z wami, automatycznie Zakłada się, że będę, a daliście mi wyboru, jak chciałbym to zrobić. "

Onko nopeus dating toimii?