wtorek, 1 grudnia 2009

Flight Attendant zwolniony za Mid-Sex lotu z aktorem

Sydney, Australia - stewardesa, który powiedział gazecie wstąpiła Mile High Club Ralph Fiennes został zwolniony.

Australian Lisa Robertson, 38, powiedziała, że uprawiała seks z Fiennes w samolocie Qantas w łazience w zeszłym miesiącu podczas dziewięciu godzinach lotu.

Robertson powiedział London Daily Mail on Sunday, że po jej bezbronny spotkanie seksualnego w łazience, poszła do jego pokoju hotelowego i uprawiał seks z nim kilka razy.

"Wiem, że niektórzy ludzie będą think it's disgusting. A ja nie jestem dumny z tego, co było - było niewłaściwe zachowanie, powiedziała papieru. "Ale ja nie żałuję. Ralph jest wspaniałym i chemia między nami było niesamowite. Jaka kobieta nie chce kochać się z nim? Tego rodzaju atrakcją stanie się ludzi przez cały czas. It's just not zwykle z Hollywood STAR 35.000 stóp.

Powiedziała, że papier flirtowała przez cały lot, a potem wieczorem, kiedy wyszła na chwilę przerwy, "Angielski pacjent" aktor przyszedł z nią porozmawiać. Powiedziała, że rozmawialiśmy, potem zaczęły się obecnie przed pójściem do łazienki, żeby uprawiać seks.

"Ralph był wielkim miłośnikiem. Pomyślałem, gdybym był dostanie worek, byłoby warto. Wiedziałam, że to wbrew zasadom i złe, ale nie dbałem," Robertson powiedział papieru.

Rzeczniczka Fiennes, 44, powiedział, że Robertson, który był "seksualnych agresorów.

"Ale powiedziała jej oficjalne oświadczenie [Qantas], że wszczęła ona ... i praktycznie oskarżył go o zmuszanie się na nią" Oświadczenie powiedział. "Punkt Robię to, że wszczęła ona. On nie narzucał się nad nią."

Poza "Angielski pacjent", nominowany do Oscara Fiennes zagrał w wielu filmach, w tym między innymi "Harry Potter" series, "Wierny ogrodnik", "Pokojówka na Manhattanie" i "Czerwony smok".

Rozprowadzane przez Internet Broadcasting Systems, Inc