poniedziałek, 22 lutego 2010

5000 Year Old Hug


Call it wiecznego uścisku.

Archeolodzy odkryli we Włoszech para pochowany 5.000 do 6.000 lat temu, przytulając do siebie.

"To niezwykłe sprawy," powiedział Elena Menotti, który kierował zespołem na ich kopać w pobliżu północnej miasta Mantova.

"Nie odnotowano dwukrotnie grobowa znajduje się w okresie neolitu, znacznie mniej o dwa przytulanie ludzie - a są naprawdę przytulanie".

Menotti powiedział sądziła, dwa, niemal na pewno mężczyzna i kobieta mimo, że musi zostać potwierdzona, umarł młodo, gdyż ich zęby były w większości nienaruszone, a nie nosić w dół.

"Muszę powiedzieć, że kiedy dowiedziałem się, że wszyscy się bardzo podekscytowany. I've been doing this job do 25 lat. Zrobiłem kopie at Pompeii wszystkich znanych miejsc, powiedziała Reuters.

"Ale ja nigdy nie byłem tak wzruszony, ponieważ jest to odkrycie coś specjalnego.

Laboratorium będzie teraz spróbuj określić para wiek w momencie śmierci i jak długo został pochowany.

Copyright © 2007 Reuters Limited.