poniedziałek, 1 listopada 2010

Czasami to naprawdę lepiej jest dawać ...


Judy McGuire

Czy widziałeś, że docelowy handlowych, gdzie facet daje daty jego piękny naszyjnik, tylko do tego rodzaju wyglądać kobieta niewygodne i ogłosić, że nie dość, że byli "tam" jeszcze? Po błysku boli krzyże jego twarz, zings z powrotem, że kupił je na docelowy, tak było super tanie. I zawsze piątkę, że facet w mojej głowie, ale prawda jest, byłem niewdzięczny giftee w przeszłości.

Jednakże, jest to również prawda, że Dostałem dużo bzdura prezenty. Niektóre z nich były szczere, inne były po prostu głupie. Tak więc w świetle faktu, że jesteśmy w primo dar wymiany sezonie, ułożyła kilka wskazówek na temat jak radzić sobie prezenty to masz naprawdę, nie powinny one mieć ...

Zbyt Użytkowej

Myślałem, że tylko mąż panie obudziliśmy się w takie rzeczy jak odkurzacz lub ściągaczki prysznic pod ich drzewa. Nie tak. Instruktor jogi wiem otrzymała Dustbuster z jej live-in chłopaka, a singer / songwriter Peg miał beau uzdolnionych, którzy ją z piekarnikiem rękawicę. "Powinienem był krzyknął:" wspomina. "Myślę, że miałem tylko ogłuszone, bardzo rozczarowany wyrazu mojej twarzy. Nie wiesz, co chciał powiedzieć, ale wyraźnie byliśmy zbliża się do końca. "

Jak radzić sobie: Generalnie jestem z uwadze, że należy starać się uśmiech i uzupełniać dziękuję, nie wiem co. Ale gdy ktoś, szczególnie na żywo w partner-daje coś, dzięki którym gotowania lub sprzątanie po nich trochę łatwiej ... Cóż, nie. Po prostu nie ma.

Zły rozmiar

Trzeba mieć trochę sympatii dla odważnych gość (lub ryzykowne) wystarczy kupić ci ubrania. Nawet jeśli ma on swój styl w dół, większość ludzi nie mają pojęcia o rozmiarach kobiet. Wyszukiwanie w twojej szafie nie jest zbyt pomocne albo jako jedna projektanta "M" może dla kogoś innego "XL", więc on jest pijany w obu kierunkach. Jeżeli kupuje coś za mała, to masz dar, który nie pasuje i sprawia, że czujesz tłuszczu. Jeżeli kupuje coś za duże, będziesz przekonany, że myśli, że jesteś chubber.

Jak radzić sobie: Nie bierz tego do siebie. Grzecznie powiedz mu, że podczas miłość sukienka / sweter / żuchwy, to nie jest rozmiar i masz zamiar go wymienić na coś, co będzie pozwalają na wydechu.

Utterly Clueless

"Nasze pierwsze święta razem, moja ex kupił mi wszystkie figurki, od sportu i horrory, akcji, mój przyjacielu, Jennifer. "Jednym z nich był bobblehead!" Jennifer's teraz-ex nigdy w poważny związek wcześniej, więc nie był okrutny z bobblehead, po prostu pojęcia.

Jak obchodzić się: Jennifer wiedział lepiej w przyszłym roku. "Opracowanie szczegółowych wykazów rzeczy chcesz na Etsy, Amazon, gdzie" ona radzi. "I niech mu wybrać z listy rzeczy, które już wiesz jak. Bo przykro, jeśli chcesz być zaskoczony, to z pewnością będzie. ", A nie w dobry sposób.

I'm Not Her

Pamiętam niewymownie brzydka, ciastko w kształcie czaszki, ozdobione, torebki pleather mój człowiek kupił mi jeden rok. To było tak off. Więc zupełnie nie ja. Ale idealny dla jego ex-goth chick o wiele młodsza. Z wymuszonym uśmiechem Powiedziałem mu, że zdawało się, że zakupy dla ducha związków przeszłości.

Jak radzić sobie: spokojnie wyjaśnić, że kiedy ona była Kmart, jesteś Barneys i ma do sklepu odpowiednio. Mężczyźni mają tendencję do wszystkich, że kobiety mają te same rzeczy, więc jeśli przez lata przyzwyczaić gifting jeden sposób, że może być okres dostosowawczy, podczas gdy on resetuje.

Wiadomość

Można nauczyć się wiele o relacji z darów na wymianę. "Ostatnie Boże Narodzenie byliśmy razem dałem mu walizkę, i dał mi zestaw noży", mówi redaktor rozmawiałem. Dwa podzielona w połowie stycznia. Mój dar Wiadomość została cheapo, faux turkus, Santa Fe stylu, posrebrzana bransoletka, że wybrał ex z pomocą dziewczyna oszukuje na mnie. Ouchie.

Jak radzić sobie: Masz dar, nie czekać na ogłoszenie grawerowane-wydostać.

Speed Dating for en eldre Set