niedziela, 6 lutego 2011

Jak Online Dating Witryny nowości słabnie, staje się bardziej Offline Randki zyskiem i popularne


Marketdata Enterprises Inc, wiodącej firmy badawczej, wydała nową 232-stronicowy raport zatytułowany: USA Dating rynku usług. W pracy przedstawiono szczegółowe raporty i analizy status niezależnych swaty, pochodzący witryn sieci Web, łańcuchy i franchising, datelines radio, prasie ogłoszenia towarzyskie, single i publikacji. W badaniu oszacowano na dochody przemysłu komputerowego, trendy i profile zawodnik od 1991 do 2008 r. prognozie.

Jest 90 milionów singli w Ameryce i online personals witryn sieci Web, takich jak Match.com, Towarzyskie Yahoo! i eHarmony przyniosły kojarzeń do głównego nurtu od 2001 roku. Jednak teraz widzimy pierwszej fali rozwodów osób, które znalazły swoje bratnie dusze online, a konsumenci nie są zadowoleni z dokładnością profile online. prawodawców państwa nie są zadowoleni albo. Są to rachunki proponowane lub toczy się w IL, TX, FL i VA, wymaga serwisy randkowe stwierdzić, czy przeprowadzenie sprawdzeń. Stało się to kontrowersyjne bitwy. Nowością online dating starła i wzrost dochodów operacyjnych 850 + stron internetowych spadło drastycznie do zaledwie 4,5 procent w ubiegłym roku, w porównaniu z 47 procent w 2003 roku.

"Wprowadzenie lub celownik rynku usług rośnie tylko 3,7 procent rocznie w USA, ale nie wszystkie segmenty rynku są pod tym równie dobrze. Przemysłu jest w zasadzie samoregulacji. Ten zamienił się na całym świecie, oddziałów poza Stanami członkowskich. USA wciąż największym rynkiem, ale nasycone i niewykorzystany potencjał wydaje się Europy, jak również etnicznych i hobby oparte na rynki niszowe. "Według badań Marketdata Dyrektor, John LaRosa.

(Źródło - Marketdata Enterprises Inc Komunikat prasowy w PRWEB.Com

Kaspersky Internet Security 6.0

M�chten Sie schreiben einen Dating Referenz f�r Ihre Freunde?