czwartek, 3 lutego 2011

Randki Online Study


Wszyscy jesteśmy bardzo wyczuleni na to, co czyni nas atrakcyjne, nie? W dość przeciętnym facetem szukam (lub mniej niż, w zależności od kogo zapytać!) Zawsze byłem bardzo ciekawy, co atrakcyjna kobieta mogłaby być widząc, że się jej chce być ze mną. Szczególnie w tak wielu lepiej ubrany, lepiej ukształtowane, kandydaci dostępny lepiej działające. Przypuszczam, że są różnego rodzaju problemów nie kłujące, jeśli mówimy o atrakcyjności mężczyzn w naszym patriarchalnym społeczeństwie z heteronormatywny stronniczości. Niemniej jednak udaje mi się znaleźć jakiś sposób wielbicieli. Jednak w ostatnim artykule na Jezebel.com ma mnie ponowne rozważenie, co może, ale nie robili prawo. W artykule wykorzystano zdjęcia kobiet w popularnym online dating widok stworzyć algorytm, który koreluje poziom piękno poziom zainteresowania od mężczyzn. A wyniki są trochę dziwne.

Zasadniczo, co artykuł odkrywa to ciekawy trend w którym mężczyzn mających zdania na temat, czy kobieta jest atrakcyjna czy nie doprowadzi do większego zainteresowania się tą kobietą. W pewnym sensie, jest na tyle atrakcyjna, aby ludzie tworzą jakby nieprzytomny, że jesteś "bardzo atrakcyjna" może być szkodliwe dla szanse propositioned jest przez wspomniany mężczyzn. Artykuł ilustruje to przy użyciu zdjęcia z dwóch różnych użytkowników (za zgodą, oczywiście), a ich statystyki na serwis randkowy OkCupid.com. Kobieta "A", dla wszystkich zamiarów i celów, bardzo specyficzny rodzaj piękna. Ma ciemne włosy, grzywka celowo widoczne, jasne bladość skóry zostaje wzmocniona vivd czerwony lipstic, ciemny makijaż wokół oczu, a kolor biały kwiat nad uchem. Ona nie jest nieatrakcyjne, ale prawdopodobnie będzie znaleźć dobrą wielu facetów, dla których będzie ona z pewnością nie należy ich typu. Woman "B" jest atrakcyjny także, ale nie ma bardzo charakterystyczne cechy (przynajmniej nie w jej zdjęcie). Ma piękną twarz, ona uśmiecha się w obraz by na to, co było prawdopodobnie w słoneczny dzień, a ona ma blond włosy wycofali się z jej twarzy. W skrócie, większość ludzi zapewne patrzeć na nią i zgadzam się: jest atrakcyjna. End of story.

Teraz, jak się okazuje, oba te kobiety mają te same całość na OkCupid. Ale sposób dostali oceny były bardzo zróżnicowane. Woman "B" miał bardzo mało głosów w "brzydkie", "ok" i "super-hot" kategorii (moim nazwy poziomów 5 OkCupid pkt system oceny) i miał mnóstwo głosów w "bardzo atrakcyjne "kategorii (4). Tymczasem Woman "A" miał coś, co było bardziej jak decyzje podzielone. Ona ma dużą liczbę głosów za "bardzo atrakcyjne", ale ma większość głosów w obu końcach widma. W rzeczywistości były one prawie równe (z "Hot" głosów krawędzi go). A przecież kobieta B ma trzy razy więcej propozycji jako Kobieta A.

Ciekawe, nie?

Cóż artykuł idzie w głąb, dlaczego może tak być. Oni kryzysu numery iw zasadzie okazuje się, że tak: jest nieco indywidualnych i dobrze się w to, co mógłbym nazwać "swój sposób" jest prawdopodobne, aby uzyskać więcej uwagi niż kobieta stara się dążyć do niektórych uzgodnionych rodzaju piękna, które obraża nikogo. Jeśli, rzeczywiście, ta hipoteza jest prawdziwa niż skutki są jeszcze bardziej interesujące. Lubię, być może, najlepiej, gdy próbuje przejść po mężczyzn jest celowo starają się nie zadowolić wszystkich. Jeśli masz w szczególności polaryzacyjnych funkcji - zwłaszcza piercing, niekonwencjonalne fryzury, tatuaże, piegi, duże uszy, zgryz, itp. - może być lepiej z podkreślając, że szczególną cechą niż ukrywam. Przynajmniej gdzie uwertury do romansu chodzi.

My tylko rozczarowanie z tego artykułu? Nie ma go do głębszych rzeczy. Lubię, czy to samo odnosi się do cech osobowości lub zdolności lub opinie. Czy lepiej (i mam tu na myśli bardziej skuteczne w pozyskiwaniu uwagę) zgodzi lub być pewny siebie? Czy lepiej być uprzejmy, życzliwy i niezawodne? Albo niegrzeczny, rażące, i nieprzewidywalne? Czy te elementy - i te związane z piękno fizyczne jak wyżej - mają jakiekolwiek długotrwałe skutki w dół drogi?

A potem, jak się to ma wpływ na społeczeństwo sposób poglądów kobietą? Jak inne kobiety jej widok? Osobiście zawodowo? Jakie są psychologiczne następstw? Czy istnieje typ osobowości, która może go w taki czy inny? Czy jest to ściśle socjologicznym? Czy jest to kwestia tego, jak społeczeństwo traktuje kobiety? I po prostu jak ludzie je obejrzeć?

I jak na początku zastanawiał się, co by się ewentualnych skutków dla mężczyzn! Czy badania w pracach, że patrzy na męski strona medalu? I w tej samej płci randek?

Myślę, że to, co mówię, jest nie mogłem naprawdę obchodzi konsekwencje datowania tych ustaleń. Prawdopodobne jest, że cokolwiek robię źle (lub w prawo!) Ma zamiar nadal pracować dla mnie (lub nie) i nic tego nie zmieni. Ale jako całość, byłoby interesujące zobaczyć, jak to odgrywa w całym naszym społeczeństwie? W ustawieniach osobistych i zawodowych. Przez różnych grup wiekowych i grup kulturowych. Nie jest tak dużo, że można rzeczywiście informacji o jej wstyd się zatrzymuje się na: podświetlić Najgorszą cechą i będziesz miał więcej szczęścia coraz człowieka.

Potem znowu, jest to ciekawa rzecz do powiedzenia kobiety w naszym społeczeństwie. I, w sposób bardzo dziwne i obraźliwe, jego może być duży krok w dobrym kierunku.

Dobry łaskawy, OK Cupid Blog. Czy wiesz, ile czasu zajęło mi być w stanie spojrzeć na zdjęcie i myślę sobie: "Hej, to słodkie?" "Cute" było to, że ambitny cel całej mojej młodzieży lat, a nawet moje kwitnienie na początku 20? S. I wtedy tam byłem. Mam do cute! A teraz mówisz mi, że nie jest wystarczająco dobry? OK Cupid, starasz się nam w neurotyczne freaks?

I cieszyć się analizy statystycznej, z uwzględnieniem doboru próby, obliczenia zmiennych w sposób oświetlania nieprzewidzianych połączeń. Ale Oy. Podczas korzystania z numerów próbują przyciągnąć uwagę płci przeciwnej, równie dobrze można się pytać o łącznej umysł f ***. Więc niby mam znaleźć najbardziej unikalną cechę - może mój długi nos lub co uważam za moje mieszkanie twarzy - te same cechy Spędziłem lata po idealne do ukrycia ... kąt i skupić się na ich temat? A potem ludzie, którzy lubia płaskie powierzchnie będą o mnie? Ach, ale czekać. Widzę błąd z Cupid's OK analizy tutaj, a zaczyna się ich podstawowe założenie.

W moim trybie online dating, stałam się skontaktował się mnóstwo ludzi. Jestem pewien, że wiele kobiet nie. I odpowiedziały na bardzo, bardzo niewielu z nich. Mogą one po mnie, ale to nie znaczy, że odbierają je z powrotem. A co jest OK Cupid analizy jest to, co sprawia, że kontakt człowieka kobieta. Może pracować w inny sposób, wiesz. Na pewno nie przez cały czas, ale powiedziałbym, że dobry 75% czasu, że już odszedł na online daty, zainicjowałem kontakt. Więc co się dzieje, jeśli cel facet - ten, który chcesz - ale nie stało się jednym z nielicznych, który lubi swoją unikalną cechę? Co zrobić, jeśli on ma być bardziej prawdopodobne, w odpowiedzi na "cute"? Gdyby nie blog być zainteresowane tym, jak facet zareaguje, gdy kontakt inicjuje kobieta?

Jeśli pisałem facet email, zrobiłem całkiem dobrze się odpowiedzi z moim cute zdjęcia. A więc być może więcej ludzi by się ze mną skontaktować, gdybym miał więcej unikalnych "ugly" (by użyć bloga słowo) zdjęcia, ale chciałbym je odzyskać? A wolałbym mieć facet wybrać? Zresztą, tego blogu powinna być naprawdę nazywa "Matematyka kobiecego piękna." Ani jednego uwzględniono co zdjęcia ludzi może wyglądać w porównaniu z tym, jak wiele kobiet z nimi skontaktować. Czy zdjęcia mężczyzn "cute" lub "unikalne"? Może nigdy nie dowiemy.

Więc obliczeniowe na bok, plansze do badania jest to, że 1) Kobiety powinny być zainteresowane, co sprawia, że człowiek się z nimi skontaktować, a nie z tym, co sprawia, że człowiek zareagować, i 2) Nie ma znaczenia, co facet fajnie jak. Moja analiza, a następnie, w następujący sposób: Dla wszystkich math ochotę tutaj, całość brzmi głęboko w starym stylu.