sobota, 7 maja 2011

Randki mężatka


Przeczytałem wiele kolumn i obecnie znajdujemy się w sytuacji, więc wygląda na to dobry pretekst do napisania w

Rok temu spotkałam kobietę i zakochał się w niej od razu. She's perfect. Starsza, atrakcyjny, współczujący, to wszystko. Była (i jest nadal) za mąż, więc nie powiedziałem nic. Ostatnie lata jej separacji z mężem i przeniosła się do swojego miejsca, chociaż nigdy nie rozwiódł. I nadal nic nie powiedział, ale zaczęła spędzać więcej czasu wokół niej, w końcu przyniosła jej kwiaty, czekolada, itp. jako bierny sposób powiedzenia mi zależy, nie próbując uczynić ją w zakłopotanie.

Zawsze zdawał się być podekscytowany i naprawdę interesuje mnie, w końcu poprosiłem ją o randkach, na co ona odpowiedziała: "Nie, jestem jeszcze za mąż". Potem dwa tygodnie później dowiedziałem się, że został celownik trzeci facet i nagle w relacji z nim (on również połowę jej życia).

Poszedłem więc do niej i powiedział, że poczuł się dotknięty i zapytał, co się dzieje, na co ona odpowiedziała: "Trzeba wyraźnie poprosił mnie deklarując zamiar rozpoczęcia intymnej relacji." Teraz czuję się jak nie tylko ja okłamał, ale nie są wystarczająco agresywne brakowało mi wspaniałą szansę.

Czuję się jak większość kobiet wiem, że nie były tak głupia. Z jednej strony czuję się jak gdybym był bardziej agresywny, co by działało, ale potem coś wydaje się podejrzany o jej zachowanie. Jak "rozsądne" ludzie interpretują to?

Confused Guy

Drodzy Confused Guy,

Myślę, że rozsądna osoba dojść do wniosku, że jest mężatką. Mówisz, że tak sobie. Ona jest oddzielone, ale nie rozwiedli.

I wtedy osoba mogłaby powiedzieć, z dala od kobiet zamężnych. Nie są one dostępne.

Czasami wydaje się dostępne. Czasem wyjść i upić się i działać tak, jakby one dostępne. Czasami idą mieszkają gdzieś indziej na jakiś czas i sprawia, że ​​wydają się jak gdyby one dostępne. Oni nawet wychodzić z innymi ludźmi. Ale nie są one dostępne. Nie są one specjalnie dla Ciebie dostępna, zwłaszcza w tak, jak chcesz, aby były dostępne.

Gdybyś był bardziej agresywny i powiedział jej, że chcesz zabrać ją z wyraźnym zamiarem rozpoczęcia intymny związek, może być teraz w intymną relację z mężatką. To nie jest dobra sytuacja jest.

Zrobiłeś dobrą rzeczą w niewłaściwy sposób, pomimo swoje najgorsze intencje. Powiedziałeś jej w niejasne, pod względem symbolicznym, że jesteś nią zainteresowany, ale nie były zamiar zrobić ruch, ponieważ uznali, że wtedy była jeszcze żoną.

Sam mówisz, że wysłał wiadomość w sposób bierny. Bez znaczenia jest obraźliwe, to powiedziałbym, że to trochę przerażające, jak teatr marionetek. Powiedział pan, w wysokiej piskliwy głos, ukrywając się za kanapą, oto czekoladki i kwiaty, i to nas w jakiś świat w którym nie są małżeństwem i dostępne jest tutaj mnie jest szaleję za tobą i daje czekoladki i kwiaty, ale nie bardzo, bo jesteś w związku małżeńskim.

Wysłanie jej skomplikowany komunikat, że powiedział masz skomplikowane uczucia na jej temat. Myślę, że dostał wiadomość i działał właściwie przez niedostępne dla pozostałych.

Jej życie jest już skomplikowane. Ostatnią rzeczą, jakiej ona potrzebuje faceta jest skomplikowany. Jeśli sprawa jest ona o działa to prawdopodobnie dlatego, że nie jest skomplikowane. Oni mają transakcji. Są one niezbędne handlu sprzyja w tej chwili.

Bądź zadowolony, że nie jesteś związany z kimś, kto jest już zaangażowana. Jeśli nie możesz wziąć udział osoby, które są już zaangażowane bez angażowania się nie angażować. To jest moja rada.

Salon.Com