piątek, 6 kwietnia 2012

Bratnia dusza? Myślę, że nie!


Zadzwoń do mnie do szału, ale jeśli wydaje się, że jej dzieci Nienawidzę cię, kłamie i oszukuje, i nie można się dogadać, to ona nie jest twoja bratnia dusza. Ale błądzić.

Mark spotkał Mary Catherine online. W tym czasie rozwiódł się cztery lata po 21 latach małżeństwa i właśnie zakończyła związek.

"Aby powiedzieć, że cieszył randki byłoby niedopowiedzeniem. Lubiłem spotkania różnych kobiet i że dotychczas dwa lub trzy w tym samym czasie. "

Ale wszystko zmieniło się z Mary Catherine, "Była tak orzeźwiający, prawdziwa i pełna życia. To było zaraźliwe. "

Ale po pięciu tygodniach randki, zerwała z nim. Wtedy, kilka tygodni później jej pies odszedł i nazwała go.

"Ja przyszedłem po prawej nad i pochowaliśmy swojego psa w ogrodzie i posadzone kwiaty nad nim. To był początek z najbardziej fantastycznych 18 miesięcy mojego życia. Spotkałem moją bratnią duszę. Myślałam, że to, co miłość, ale byłem tak off. Nie brzmi zbyt banalnie, ale skończyła mi. Śmiałem się na tej linii w 'Jerry Maguire ", ale z Mary Catherine, to miało sens."

Po tych "fantastic" 18 miesięcy, z relacji w miejscu, gdzie rozmawiali o życiu razem, a może ślub, mieli walkę.

"To była jedna z tych walk, które zaczynają się od małych, przez coś głupiego - to była moja wina - a następnie eskalacji. Powinniśmy być jednym z tych starych par, które chodzą ulicą trzymając się za ręce, zamiast zerwaliśmy. "

Walka rozpoczęła się na ślub. Oni zarówno pod wpływem alkoholu. Byli na parkiecie. Mary Catherine powiedział Mark tam pozostać ze swoimi przyjaciółmi, a ona wróciła do baru.

"Wziąłem go jako jej mówi mi co mam robić. To gotowana aż wróciliśmy do naszego pokoju, a następnie rozpętało się piekło. Wszystko co było utrzymanie wewnątrz przyszedł wylewanie na nie w miły sposób. Wyjechaliśmy wcześnie rano i nie mówić za dwie godziny w domu jazdy. Wróciłem później, że dzień, żeby przepraszać, ale uszkodzenie zostało zrobione.

"Poszliśmy na kolację później tydzień rozmawiać i było bardzo emocjonalne. Jednym z naszych największych problemów był mój związek, lub ich brak ze swoimi dziećmi. Ma cztery uprawiane dzieci. Ich ojciec opuścił ich, gdy najmłodsza była tylko rok, więc są one bardzo blisko. Jej dwie inne małżeństwa zakończyły się w mniej niż dwa lata.

"Jej dzieci znienawidzony zarówno z tych ludzi, też. Oni powiedzieli jej Point Blank, że nigdy nie będziesz zadowolony z jej nikomu randek. Nawet mówili, że nigdy nie widziałem jej szczęśliwsze lub lepiej pod opieką, nigdy nie rozgrzewa się do mnie. "

Że obiad rozpoczął się okres rozbicia i powrót razem. Mark rozpoczął widząc doradcą. Stracił 40 funtów i był emocjonalnym wrakiem. Powiedział Mary Catherine ją kocha i chce być z nią. Powiedziała, że ​​czuła się sama, a potem okazało się, wróciła na stronie randkowej internetowej.

"Zerwaliśmy ponownie. Zabrałem ją z powrotem. Stało się to kilka razy. Nadal kocham i tęsknię za nią bardzo. "