Ola Zdzarska jest zajęty przygotowania do jej miesięczne prędkości randki imprezy w barze znajduje się w hotspot Pekinu rozrywki Sanlitun.
Dwadzieścia osób z różnych krajów i regionów włączyć do udziału w 10 rundach jeden na jednego rozmów ostatnie siedem minut. Gdy czas minął, wymiana mężczyźni fotele aż Każda osoba ma 10 mini-terminy.
"Mogę powiedzieć, czy istnieją iskry między dwojgiem ludzi rozmawia, a także kto jest znudzony," mówi Zdzarska, patrząc na 10 par biorących udział w intymnych rozmów.
Pochodzi z Polski, zamieszkuje Pekin uważa organizowanie speed-dating wydarzenia w ciągu ostatnich pięciu lat bardziej jako hobby.
"Robię speed-dating imprezy raz w miesiącu, i za każdym razem ponad 100 osób założyć tego wydarzenia," mówi. Ona czyta aplikacji i handpicks 20 lub 30 osób, które ona myśli, będzie powiązać dobrze razem.
Zdzarska wydarzeń Fishbowl stał się znany nie tylko wśród cudzoziemców i dwudziestokilkulatki chińskiego w Pekinie, ale przyciągają również chińską firmę randki on-line.
Zdzarska, który jest także niezależnym dziennikarzem, ujawnia, że jeden z największych stron internetowych w Chinach kojarzeń, odmawiając ujawnienia których jeden, zbliżył ją, aby porozmawiać o współpracy w sprawie przyszłego projektu.
Firma chce ją przejąć szybkiego randki platformy, używając swoich chińskich klientów i jej źródła Polonii pod nazwą Fishbowl. Ale Zdzarska mówi, że wciąż myśli o możliwości, bo nie planuje się na rozbudowie w najbliższym czasie.
"Cieszę się, że moja praca została doceniona przez nich, ale wydarzenia Fishbowl jest o wiele bardziej jak moje osobiste hobby, a nie jestem zarabianie pieniędzy z niego tak," mówi.
Jej najlepsza przyjaciółka, Allison Johnson, jest również jej partnerem w biznesie. Ale z firmą Johnson daleko w Stanach Zjednoczonych, wszyscy planowanie zdarzenie zostało pozostawione Zdzarska. Bierze lokali, wybiera napoje i żywność, i osobiście odbiera e-maile z każdego kandydata.
"Normalnie, nie ma kto pierwszy, ten służyć regułę. Ale wymiana e-maili z nimi (kandydatów) i uzyskać podstawowe informacje pierwszy do decydowania, które z nich należy wybrać, "mówi.
Ona mówi Chińczyk po podpisaniu się na speed-dating zdarzenia oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej wyraził pragnienie, aby znaleźć amerykańską dziewczynę.
"Amerykańska dziewczyna jest bardzo szeroki zakres i nie mogą być chińsko-Amerykanie, Afro-Amerykanie, koreański-Amerykanie i tak dalej. Więc zapytałem go dla określonych kryteriów, a on odpowiedział, że każda amerykańska dziewczyna zrobi. Wtedy zacząłem wątpić czy był naprawdę szukasz amerykańskiej dziewczyny lub jedynie jako wizy amerykańskiej. Kładę go na czarnej liście, "mówi.
Zdzarska mówi oprócz intencji i angielski płynność, narodowość i wiek są dwa zasadnicze problemy dla niej Przy wyborze uczestników.
"Zawsze staram się równoważyć narodowości uczestników, tak że nie będzie zbyt wielu ludzi z tego samego środowiska, które inni urodziła. I zawsze chce zaskoczyć uczestników, "mówi.
Na razie w grudniu, trzy z 10 samic z kontynentalnych Chin, dwa z Tajwanu, dwa z USA, dwóch z Wielkiej Brytanii i jeden z Rosji.
"Z wyjątkiem jednego człowieka, który jest już 50, uczestnicy tym razem są od 25 do 35, tak aby mieli więcej wspólnych interesów i tematów," mówi.
Zdzarska mówi chiński speed-dating kultura się zmienia na przestrzeni lat, a uczestnicy są coraz młodsi.
"Dwa lata temu, chińskie kobiety, które uczestniczyły w Events Fishbowl były zwykle we wczesnych latach 30. i były naprawdę szuka poważnego związku. Ale widzę teraz więcej młodych Chinek, między 25 a 28, logując się do wydarzeń, tylko na spotkanie z przyjaciółmi, "mówi.
Zhu Wenjing pracował jako menedżer programu w firmie międzynarodowej w Pekinie od września 2010. To był jej pierwszy raz do wzięcia udziału w speed-dating.
"Zanim przyjechałem do Pekinu, byłem za granicą od wielu lat, i jestem przyzwyczajony do zachodniego praktyce poznawać nowych przyjaciół. Wtedy zauważył Wydarzenia rybkę w Time Out magazynu w Pekinie i postanowił przyjść ", mówi.
Zhu mówi, że nie wygląda na poważny związek, ale dla nowych przyjaciół z różnych środowisk.
Zdzarska mówi oprócz chińskich kobiet, chińscy mężczyźni są coraz bardziej entuzjastycznie udział w speed-dating imprez z zagranicznymi kobiet.
"Chińskie ludzie przyjeżdżający do wydarzeń są zwykle w wieku 25 i 40, a większość z nich stosuje się żyć za granicą lub są urodzony w Ameryce chińskiego. Ale nadal istnieją także chińskie faceci, którzy nigdy nie byli za granicą i tu szuka żony "Zdzarska mówi.
Mówi, że widzi wzrost o odwadze i otwartości wśród Chińczyków w ostatnich latach.
"Dwa na trzy lata temu, większość moich znajomych, którzy byli zaangażowani w relacjach chińsko-zagraniczne są chińskie kobiety i mężczyźni obce", mówi.
Ale teraz sytuacja się zmienia, a chińscy mężczyźni stanowią obecnie 40 procent całkowitej rejestracji na imprezach akwarium, Zdzarska mówi.
W odróżnieniu od bezpośredniego niektórych chińskich mężczyzn zamiarem szuka żony przez speed-dating wydarzeń, ludzi obcych, z drugiej strony, rozważ przypadku sposób poszerzać swoją grono przyjaciół.
Nad Chishitie jest w Wielkiej Brytanii rodzimy projektant stron internetowych w Pekinie, który brał udział w dwóch Fishbowl speed-dating wydarzeń.
"Nigdy nie zrobili czegoś takiego powrocie do Wielkiej Brytanii, ponieważ ludzie tam, że to byłoby bardzo kłopotliwe. Ale teraz myślę, że to fajny sposób na spędzenie 150 juanów (24 dolarów, 18 euro), wypić lampkę wina i porozmawiać z 10 całkowicie różnych kobiet na niedzielę ", mówi.
Ręce Zdzarska podkreśla karty dla uczestników oceniać ich mini-pochodzi: "Zróbmy data", "Kawa pierwszy wtedy data", "Stay przyjaciele" i "nie pasuje". W ciągu kilku dni, ona wysyła e-maile pozwalając uczestnicy wiedzą, czy mają one mecze. Jeśli tak, adresy e-mail są wymieniane i to zależy od uczestników do kontynuowania związku.
Une nouvelle étude révèle près d'un quart des couples se rencontrent en ligne