wtorek, 7 sierpnia 2012

Nie zadawaj pytań Trick


Przez Ilana Anioła

Rozumiem, że ludzie kłamią. Zdarza się miliony razy, codziennie, przez miliony ludzi. Kłamstwa zaszkodzi, ale czy boli bardziej lub mniej niż prawdy? Istnieje bardzo wyraźna linia między informacją kłamstwo i oszukiwanie kogoś, więc zastanawiam się, czy chciałbym kiedyś wybrać kłamstwo nad prawdą.

Podniosłem mój syn nie kłamać, i z wyjątkiem niektórych niedawnych problemów ze zdobyciem pracy domowej zrobić, on nie kłamie. On w pewnym momencie przypuszczam, bo to jest droga na świecie, ale mam nadzieję, że w obliczu mówienie prawdy nad kłamstwem, wybierze zawsze mówić prawdę.

Istnieją różne zasady dla różnych przedmiotów, oczywiście, ale jednak, nie powinno prawda zyskiwać w kłamstwie? Szczególnie w związku? Jeśli jesteś w związku, czy jej coś tylko początek lub coś dawna, nie jest to w najlepszym interesie do przodu, aby powiedzieć prawdę?

Ashley Madison stała wielu milionów dolarów firmy poprzez zachęcanie ludzi do kłamstwa. Wierzą, że leży w relacji to nie tylko dobra, ale może rzeczywiście zrobić związek lepiej. Głoszą, że jeśli masz stosunków seksualnych poza swoim związku, pozwoli on silniejszy.

Jeśli kobieta prosi mężczyznę, jeśli patrzy tłuszcz w pewnej sukni, odpowiedź powinna być zawsze wyglądasz pięknie. Jeśli ona ma wyglądać zawartość tłuszczu w sukience, to jest kłamstwo, aby powiedzieć jej, że pięknie wygląda, czy jest to tylko dając jej odpowiedź, że była połowy? Jeśli odpowiesz jej właściwą odpowiedź, to jest kłamstwo?

Możesz spać z dwóch osób w jednym czasie i kochać tylko jeden? Czy można być szczere i kochający związek z jedną osobą, a ma sensu, ale satysfakcjonujący seks z kimś innym? Czy wielki seks rzeczywiście miał bez emocjonalnej i intelektualnej związane z jedną z was?

Czy zmiany przepisów, jeżeli nie rozmawiają o seksie? Mój syn kłamał o swojej pracy domowej i to rani moje uczucia, ale to będzie zniszczyć nasz związek? Jeśli ktoś wymienia jego wysokość na JDate jak 5'11 ", ale jest 5'5", jest kłamstwem, ale jest to również deal breaker? Kiedy kłamstwo staje się niewybaczalnym?

I nie wybaczy łatwo. By łatwo oczywiście mam na myśli rzadko kiedykolwiek. Ja po prostu nie wybaczyć. Jestem przyzwoitym człowiekiem, a więc samego oczekuję od ludzi, jestem porządny do. To sprawia, że ​​piękny, ale także głupi, ponieważ ustawia mnie rozczarowanie, bo tam są oczekiwania.

Jestem celownik ktoś nowy i robimy taniec, że ludzie mają, gdy są one poznanie siebie nawzajem i rozwijać uczucia. On jest wspaniałym człowiekiem. Ja naprawdę uwielbiam go i poza tym, kocham swoje dzieci i trzepotania przedsionków, jak on jest z moim synem. To wszystko jest bardzo wyjątkowy i ekscytujący.

Poprosiłem mój nowy przyjaciel pana pytanie w ostatni weekend, że nie miałem biznes pytania. Byłem ciekaw jego poprzednich związkach, więc zapytałem. To było głupie pytanie, w tej samej kategorii jak wyglądam tłuszcz w tej sukience? Śmieszne pytanie, które wybrałem odpowiedź z wyprzedzeniem.

Myślałem był tylko jeden sposób odpowiedzieć, ale on dał mi coś innego. Nie było źle, po prostu prawda. Poprosiłem to podchwytliwe pytanie i dał mi prawdę. Byłem oszołomiony przez chwilę, ponieważ nie było odpowiedzi się spodziewałem, ale to było szokujące, że on rzeczywiście odpowiedział zgodnie z prawdą.

Ten człowiek był bardziej zainteresowany prawdy niż kłamstwa dać mi odpowiedź, co chciałem. Czy to czyni go średnią i szkodliwe? Gdyby wiedział, prawda boli mnie, a określona w ułamku sekundy, że kłamstwo boli mnie bardziej, to czyni go przyzwoity człowiek?

Nie chcę, aby na pytanie, do wielkiego, bo nie jest. Poprosiłam lame pytanie odpowiedział. Tu nie chodzi o pytanie, jak dużo, jak to było o odpowiedź. Coś mi się stało z prawdą, bo była dziewczyna. Gdyby skłamał bym chyba nie uwierzył mu i tak.

Jestem podnoszenie mój syn być przyzwoitym człowiekiem i dobrym człowiekiem. Jest to trudne wyzwanie, aby nie umieścić moje problemy dziewczyna na niego. Nigdy nie radziłbym mu powiedzieć kobiecie ona wygląda tłuszcz w sukni, ale co z setki innych wyłudzenia pytania kobiet zapytać podczas połowu odpowiedzi?

Nauczyłem się wiele o sobie w ten weekend, a nawet więcej o człowieku jestem randek. Odkryłem, wolałbym zostać zraniony przez prawdy niż kłamstwa. Szanuję prawdę i tak to jest, czego chcę. Dowiedziałem się, że ten człowiek, który robię taniec związek z jest przyzwoity i rodzaj.

Kiedy miał możliwość kłamstwo, zdecydował się na prawdzie i nie kupować na moich manipulacji pytania. Był Mensch. On odpowiedział z naszej przyszłości jako czynnik, i to było odważne. Kłamstwo może wrócić do was prześladować i chciał, aby się nie stało.

Jestem wychowanie chłopca być człowiekiem, a spotyka się z człowiekiem, który nie chce działać jak chłopak. Związki są trudne, ale jestem błogosławiony człowiek, jestem podnoszenie pomaga mi ogarnąć tego człowieka jestem randek. Jestem na drodze do miłości. To jest prawda, a prawda się liczy, więc jestem zachować wiarę.

Skaffa en flickvän