niedziela, 12 sierpnia 2012

Pochodzący Without Fear


Cztery lata temu, facet widziałem - JJ, moim najlepszym przyjacielem na świecie - popełnił samobójstwo. Zamiast radzić sobie z utratą, zrobiłem to, co robię najlepiej, a ja natychmiast wskoczył do nowego związku. Że związek zakończył się katastrofą, gdy złapałem go zdradza mnie z nie jedna, ale dwie kobiety. Zanim jeszcze dostał szansę, aby zadzwonić go na nim, że "zerwał" ze mną ... wysyłając mi email i zmienia swój status relacji na MySpace. To znaczy, naprawdę, nie mamy się dorośli?

Potem poszedłem na trochę przerwy randek. Bądźmy szczerzy: jeśli to co tam dla mnie, który chce sobie nawet trudu wychodzenia z domu? I tak, w końcu dałem się pogodzić ze śmiercią JJ. Przez "pogodzić się" rozumiem, że przyjął oksykodonu zwyczaj, że w połączeniu z piciem moją wagę w alkoholu. O pięć minut, zanim został prawdopodobnie dostanie zwolniony z pracy i OD na mojej podłodze w kuchni, wziąłem się w górę, rzuciłem się do terapii, ale to razem. I nie wiesz, kilka miesięcy później spotkałem Boy Army.

Kiedy dowiedziałam się, że został wysłany do Iraku tydzień później, to oczywiście wydawało się idealne stosunku do mnie. Ma sens, prawda? To był rzeczywiście rocznicę śmierci JJ, i Boy Army przyniósł mi śniadanie i cały dzień ze mną. To wciąż jeden z najmilszych rzeczy, ktoś nigdy nie robił na mnie, a on rzeczywiście okazała się wspaniałą osobą. Tydzień później, był w Texas przygotowania do wojny. Latał mnie do Fort Bliss (poważnie, to nazwa - jak sprytny jest), aby wydać jego ostatnie tygodnie w Stanach Zjednoczonych z nim, a on był niesamowity wyjazd. Wspiąłem się na górę, wykonane znajomego Wierzę, że mam na całe życie, jedli w największym steki wieki (są rzeczywiście krowy zewnątrz) i, oh yeah, dostałem zapukał do góry. Dowiedziałam się o miesiąc po lewej Army Boy. Byliśmy wybieranie nazwy i planuje przenieść się na Florydę razem kiedy wrócił z Iraku. A potem stracił dziecko. I poszedł z naprawdę dobrze Wes Craven koszmar. Nigdy nie wiedziałem, że ktoś, kto powiedział Ci, że kocha może być przyczyną tak bardzo boli. Przysiągłem od ludzi na zawsze w tym punkcie.

"Forever" trwał około sześciu miesięcy, co jest kiedy poznałem bardzo ładny bramkarz w lokalnym barze, który wywołuje u mnie uśmiech. Więc co, jeśli jego była w ciąży z dzieckiem? (Czy łowienie na które nie mam najlepszego wyroku, jeśli chodzi o życiu miłosnym?) To nie miało być nic poważnego przynajmniej dla mnie, tylko sposobem, aby wrócić do gry. Dopóki nie spotkała bardzo sexy barmana, któremu zdarzyło się pracować w tym samym barze jako bramkarz. Tricky, ale nie niemożliwe. I w końcu wybrał sexy trochę barmana, który, choć ma wspaniały serce i to było warte seksu (kto wiedział, mógłbym jeszcze uda się to zrobić w samochodzie na 28 lat?), Okazał się ogromny odpadów mojego czasu. I bramkarzem? On teraz ma bardzo piękną małą dziewczynkę, którą wysyła mi zdjęcia co jakiś czas. I on jest z powrotem z jego dziecka mama. Oczywiście.

Gdy byłem jeszcze otwarta dla całego doświadczenia randki, dałem nadziei w tym momencie nie było jeszcze "miły facet" tam. A potem poznałem dok. Był przystojny, zabawny, miły i ... lekarz. Zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe, prawda? Tak więc, po zagraniu Coy przez kilka tygodni, ale w końcu zgodził się pójść z nim, i to było dość dużo Insta-związek. Mógłbym powiedzieć mu o wszystkim bagażu z mojej przeszłości - nie oszukujmy się, przychodzę z dużą - i ledwo się wzdrygnął. Był po prostu świetny facet, a ja naprawdę myślałem, że to trwać wiecznie. Dopóki tak się nie stało.

Zobacz, co znaczy, że naprawdę jest o czas z relacji. Moja rodzina nie marnują czasu przypominając mi, że jestem w moich latach 30., a nie coraz młodszy. Jak ja nawet uda się wstać z łóżka rano jest tajemnica, prawda? Cóż, nigdy nie myślałem, chciałem dzieci, aż prawie się stało, i wtedy stało się wszystko, co mogłem myśleć. Przysięgam, że jestem o krok od laktacji, gdy słyszę czyjeś wołanie dziecka. To obrzydliwe. Ale Doc jest cztery lata młodsza ode mnie i nie jest gotowy do podjęcia tych kroków jeszcze. Nie mogę go winić, naprawdę. Kiedy byłem w jego wieku, ja mieszkałem w Fort Lauderdale, tańczy na paski i podpinania się z perkusistą w zespole. Gdyby ktoś próbował mi żyć z nimi i wyskoczyć dzieci, bym dołączył WITSEC. I tak, kolejny jeden bit pyłu.

W czasie, gdy myślałem, że już wydał książkę, żonaty mężczyzna z moich marzeń i podróżował po świecie, moje życie nie może być dalsze od tego - ale co może być gorsze. I rzeczywiście dało się w świecie internetowych randek. Po tym wszystkim, jak wiele gorzej może to dostać? Choć to jeszcze wcześnie, jestem teraz w związku z kimś, kto uczynił mnie szczęśliwszym niż Pamiętam, że byłem w bardzo długi czas. Czy istnieje coś takiego jak los czy dusza kumplami, nie jestem pewien ja kiedykolwiek wiedziałem. Ale pod koniec dnia, nie mam nadziei. Być może to sprawia, że ​​nieustraszony, może to czyni mnie głupca. Ale to co mnie dręczy z łóżka każdego ranka. Że i cynamonu dolce latte.

Przez Kaylee Scottaline