czwartek, 28 czerwca 2012

Nowoczesne randki, Decoded


Nienawidzę przytulanie i mam nową niechęć do świąt Hallmark takich jak Walentynki i rocznice. Mój nowy znaleźć nienawiść do tych świąt można rywalizował tylko przez zarazy. Powiedzmy, że nie robię zaangażowania już teraz. Najbardziej committal rzeczą w moim życiu jest mój pies. Miałem trudności wystarczająco dużo czasu podpisania umowy telefonu w zeszłym miesiącu.

Tak, brzmi jak w 2012 roku kobiety postmodernistycznej. Nie robię załącznik - tylko dorywczo przyłączenie do gwiazd "bezpośrednią" komunikację. Powiem wam dokładnie, czego chcę i jak chcę go. Mam moje własne rzeczy dzieje i ostatnią rzeczą, chcę jest niewypowiedziana "związek" słowo wymyślić.

Ale mówię wielkiej gry, a ja naprawdę nie wiem, czy mogę jego kopię zapasową. Jestem świeżo po relacji siedem lat. Mimo, że "związek" naprawdę nie uchwycić to, co mieliśmy. Powiedziałbym, partnera życiowego, ale nie całkiem pasuje, albo. Dla wszystkich zamiarów i celów, byliśmy małżeństwem. Gdybyśmy postanowili się osiedlić w innym państwie, bylibyśmy common-prawo pn. Nie dzwoni, nie propozycje. Ale dzieliliśmy wspólne życie: dom, psa, pojazd samochodowy. I pochodzących z rozwiedzionych rodziców, którzy i ponownie wyszła za mąż dwa razy, był to ogromny interes dla mnie. Zawsze mówiłem, nigdy bym albo ślub albo nigdy się nie rozwiedli. Do tej pory wygląda opcja jeden jest moim powołaniem.

Tak, jak pan przejście do sceny celownik po tym jak z rynku tak długo? W wieku 29 lat datowanie jest zupełnie inaczej niż 21 lat. Bez zaciszu studia, gdzie można spotkać nowych ludzi codziennie i swoje opcje na akcje w przeciwnym zmiany płci co kwartał, trzeba rzeczywiście przedsięwzięcia w nowe możliwości dla kwalifikowanych kawalerów.

W post-społeczności online, randki, gdzie ludzie są spalane na meczu lub e-Harmony i jesteś nieustannie zalewani social networking, myślę, że pojedyncze ludzie stracili sztukę komunikowania się w mniej wiedzą techniczną sposób. Lustracji osoby zainteresowanej wymaga tylko jednego kliknięcia myszką i nękania harmonogram Facebook.

SMS-y Pojawi się całe inne mnóstwo niepewności. Ten nieformalny sposób komunikacji pozwala nam być bezosobowy i starają się zinterpretować to, co druga strona myśli lub mówi za pośrednictwem wiadomości tekstowej. Co lubię nazywać backdoor sposobu komunikacji przetestował moje zaufanie wielokrotnie do tego stopnia, że ​​90-minutowy tłumiącymi gorąco klasa joga była jedyną rzeczą, która może dostać moje myśli od kompulsywnie sprawdzanie mój telefon.

To naprawdę do bani czekać na wiadomość tekstową od kogoś, nie jesteś nawet podobno podoba. A co zrobić, gdy nie otrzymasz odpowiedzi w terminie czujesz, że powinien? Czy przypadkowo go przywołać w rozmowie: "Tak, zauważyłem, że nie zareagował inny dzień." Tak, jasne. Desperacja równie dobrze może być napisany na moim czole. Ale to o wiele łatwiejsze do tekstu niż podnieść linię - tyle mniej osobisty i możliwość odrzucenia nie wydaje się aż tak źle, bo to po prostu znaki na dużym ekranie inteligentnego telefonu.

A jeśli faktycznie pójść na randkę, jak można sądzić sygnałów społecznych, kiedy datą numer jest traktowany jak dziecko? Co to znaczy, kiedy dyskretnie sprawdza e-maile i wiadomości tekstowe? Czy rozmowa złe? Czy moje cycki nie wystarczająco duży? Czy szpinak w moich przednich zębów?

Chociaż myślę, że jest podłączony ciągle może być wielka rzecz, istnieją pewne poważne wady, kiedy rzut randki w miksie. Może to tylko, że dorastałam w czasach, gdy telefony komórkowe były wielkości dużego bloku sera i pagery były fajne. "Hej, jest to, że pager na biodrze, czy po prostu szczęśliwy, że mnie widzisz?" I nie mówię, że nie obejmują technologii - teraz sportu iPhone, masz bloga i nawet wiem jak hashtag na Twitterze. Po prostu pytam, czy zdajemy sobie sprawę, jak bardzo wpływa na nasze życie, zwłaszcza stosunków międzyosobowych w sferze randek.

W celu uniknięcia tego świata pomyłki z skrzyżowaniu technologii, randki i nieznane, Pomyślałem, że trzymać się "bezpieczny" kandydata - człowiek specyficzny, przyjaciela, który niedawno przeszedł rozpadzie jego własna . Człowiek wybrałem był także ktoś, kto nie do końca pasuje do mojego "typu" cokolwiek to było, ja straciłem w ciągu ostatniej dekady. Powiedzmy, że jego zajęcia pozalekcyjne nie są szkolenia dla półmaratonu, bardziej jak maraton "Half Baked" i "Stary, gdzie moja bryka". Choć mamy quasi-zobowiązanie z seksualnej wierności, nie udostępniamy żadnych innych intymności . Mamy sporządził dwie ważne zasady na początku tej sprawy: Brak sleepovers i nie canoodling. Intencją tej konfiguracji miało pomóc mi być uprawniona kobieta (oczywiście postanowiłem tym celu na własnej woli, ale byłby szczęśliwy uczestnik).

W tej sytuacji, mogłem zainicjować spotkania i mogę kopnąć go później. Mógłbym też użyć go, aby przywrócić sprawność seksualną moje. Mogłem odkryć rzeczy, które zawsze ośmielali się zrobić w moim starym związku, ale nie. I właśnie casual. Żadnego związku. Nie kłócą się spacery z psem czy brudne naczynia.

Ustalone zasady Stworzyliśmy kilka miesięcy temu przy filiżance kawy w późnym popołudniem na niezwykle ciepły zimowy dzień nie zostały złamane. Ale jak na ironię, co Chciałam najbardziej z niego - bezpieczeństwo bycia z partnerem któremu ufałem i czuł komfortowo jak ponownie dostosowana do świata randek, został zmieniony. To, co myślałem, że brakuje co najmniej (przytulają, śniadanie następnego dnia rano lub leniwy nap można wsunąć po miłej radości po południu) są właśnie rzeczy, zdaję sobie sprawę, brakuje mi najbardziej.

Partnersuche in der DC macht Top-Ten