NEW YORK - Czy dwa trzydziestokilkulatków faceci, którzy nigdy nie był żonaty ratowania instytucji małżeństwa?
Cóż, to jest Nowy Jork, więc mogliby równie dobrze spróbować.
Poznaj Brian Schechter i Aaronem Schildkrout, twórcy internetowego HowAboutWe strony randkowej, który do niedawna ukierunkowane oczywisty demograficznej: single.
Od 2010 roku, strona zaprosiła je rozbić pomysły daty online i reagować na datach chcą. Niektóre z ostatnich pomysłów: Jazda motocyklami dookoła i oglądanie Star Trek (Texas), jedzenie steku i przytulanie w deszczu (Akwa Ibom, Nigeria) i pokazuje się z zawiązanymi oczami w kawiarni i wynajem "nasze głosy i fantazje zdecydować o 2 dzień" ( Bonn, Niemcy).
Teren okazał się sukcesem, przyciągając ponad 700.000 aktualnych pomysłów. Ale jego założyciele szybko odkrył komercyjnych paradoks serwis randkowy: lepszy jesteś w poszukiwaniu miłości dla klienta, tym szybciej ona podpisuje się i przestaje płacić ci.
"Jeśli ci się uda," Mr Schildkrout mówi: "tracisz".
I tak chłopaki sobie pytanie: Co jeśli serwis randkowy nie zatrzymał się do znalezienia kochasz? A co jeśli to również pomógł Ci "data" Twój partner życiowy, a poprzez zaskoczenie i odnowienie tego datowania, aby pozostać w miłości?
Jeszcze w tym roku, pan Schechter i pan Schildkrout wyda odpowiedź na te pytania: nowy portal randkowy koncentruje się na popełnionych par. Będzie się starała dostać ich z rutyny, na kolana i na mieście do częstych terminach.
Nawet do dwóch nieprawdopodobnych biznesmenów, którzy rozpoczęli swoje kariery jako nauczycieli, logika biznesowa jest zwykły: Nie ma pieniędzy, aby być organizowanie daty 50 lat zamiast sześciu do 12 miesięcy, że pojedyncze klienci HowAboutWe firmy trwają.
Ale dwóch mężczyzn, którzy są najlepszymi przyjaciółmi od przedszkola, powie każdy, kto słucha, że ich misją jest głębiej. Wierzą, że terminy - zaskakujące, sexy, daty odmładzające - to co małżeństwo musi przetrwać w czasach, gdy staje się wybór ponad konieczności tak wielu.
"Chcemy zbudować produkt, który pomaga ludziom odnaleźć i utrzymać miłość - i myślę, że utrzymanie część miłość jest trudniejsza," Pan Schechter mówi przy kawie w hotelu W na Times Square.
Strona single, jak powiedział, jest wystarczająco proste. Mówi on o swojej nowej sprawy w daleko wznioślejszego warunki. Celem jest "zastanawianie się, jak sprawić, aby to wskaźnik rozwodów idzie w dół i że staje się normą dla ludzi, aby poczuć się jak ich związek rzeczywiście spełnia swoją egzystencjalną nadzieję".
Pan Schechter i Schildkrout Mr są właściwie pierwsi ludzie obawiają się o stan małżeństwa i rozwodu w świecie zachodnim. Ale to dotyczy raczej być wyrażona częściej przez przywódców religijnych i archconservatives niż przez dwie nigdy nie żonatych mężczyzn, którzy studiowali medytację w Indiach i ma swoje biura wśród artystów, pisarzy, typów budowlanych i organiczno-wino-swilling Hipsters Brooklynu.
Ponieważ ani kiedykolwiek żonaty, Pan Schechter i pan Schildkrout chciały zbadać instytucji przed dążenie do reformy. Oni zleciła przeprowadzenie analizy na podstawie wywiadów z zaangażowanymi par o swoim życiu randkowych.
To, co znaleźli, że entuzjazm wyświetlany na swojej stronie singli - ludzie odważnie proponuje taco hopping dat i terminów Prankster i zawiązanymi oczami dat, ludzie chwytającego stale na nowy - wyblakłe szybko za popełnione. Kredyty hipoteczne i dzieci i budżety wyssała energię. Pary zmianie. Zaczęli chcą co było bezpiecznie, nie świeże.
Niektóre fragmenty ich wywiady: ".. Bardzo cena świadomy i musi się czuć jak ona jest coraz umowę" "nie jest romantyczny i nie planuje dużo wcześniej", "Nowość przemija." "Jesteś bardziej przyzwyczajeni do każdego innych i próbują mniej. "" zwykłe problemy z opiekunek. "One podmiotu ostatnia pamiętna data polegał na" wyjście do specjalnej niemieckiej restauracji wokół konkretnego zlecenie mieli zaplanowane w Ikea ".
Poza galaktykę rozruchu, ludzie mogą usłyszeć te wywiady i powiedzieć: "Cóż, takie jest życie. Ludzie wiekowych. Rzeczy zmienić. "Ale jeśli cyfrowe ludzie mają pychę określającą, to jest to, że ludzie są z tworzywa sztucznego, i że istnieje hack dla prawie wszystko.
Każdy HowAboutWe zablokowanie znaleźć wśród zaangażowanych par badali ma odpowiednia funkcja na nowej stronie. Aby przezwyciężyć inercję on wykryty, strona będzie oferować w pełni pakowane pomysły daty. W celu rozwiązania logistyczne nieszczęść, HowAboutWe pracuje, aby pakiety dostępne za pomocą jednego kliknięcia, że będzie zarezerwować taksówkę, bilety do teatru i stoliku na włoskiej trattorii.
Dla pana Schechtera i pana Schildkrout, każda idea prowadzi do drugiego. Mogli zorganizować opiekunki dla par. Mogą one pomóc slouchy mężowie wysłać, za pomocą jednego kliknięcia, fantazyjne zaproszenia daty wskazujące na pracę wielu kliknięć. Mogli pozwolić pary śledzić daty innych par podziwiać - cyfrowy sposób nadążyć z Joneses.
Trudno w rozmowie z panem Schechtera i pana Schildkrout aby uniknąć poczucia, że istnieje coś osobistego w tej misji. Zbudowali swoje plecy strony singli, kiedy byli jedno i poszukuje daty. Od tego czasu każdy z nich znalazł stałą romantyczny partnerstwa, a może chcą poprawić małżeństwo przed podjęciem ślubów dla siebie.
"Nie ma inercja sprawia, że miłość trudne do utrzymania, tak jak jest inercja sprawia, że zdrowie trudne do utrzymania w czasie" Pan Schildkrout powiedział. "Ale to nie znaczy, że To nie jest prawdziwie szlachetny cel - i coś ludzie chcą i będą płacić za - starać się walczyć, że bezwładność, aby utworzyć krzywą w górę, miłość. Chcemy krzywej wykładniczej miłość kiedy mierzymy miłość z czasem. "